Genen of niet?

Volgens Martinus gaat het bij incarnaties als volgt: een ziel die wil incarneren zoekt ouders die resoneren met zijn/haar vibraties. Beter gezegd, met de vibraties van de talentkernen.

Een ouder met weinig talentkernen krijgt dus niet een kind met veel talentkernen! En het feit dat een muzikaal kind niet-musikale ouders kan hebben, is misschien omdat er en niet ontwikkeld talent bij de ouders is.

Even kijken naar mijn ouders. Hier gaat het waarschijnlijk om intelligentie. Mijn vader is bijzonder intelligent, maar scoort laag op gevoelsenergie. Evenals mijn oudste broer Henk.

Mijn moeder scoort hoog op gevoelgsenergie, evenals broer Kees.

En ik dan? Mijn vader scoort hoog op ZOEKEN naar samenhang. Kun je zien aan de boeken die hij leest. En op doe-het-zelf-ik-kan-het-evengoed-als-een-ander....

Met zijn vader resoneert muziek/kunst..

enz. enz.

Lichamelijke eigenschappen/zwakheden resoneren ook, evenals drankzucht e.d.

En die zwakheden zijn weer verklaarbaar vanuit energetisch oogpunt. Gevoelens-longen-hart. 


« Sķšasta fęrsla

Bęta viš athugasemd

Ekki er lengur hęgt aš skrifa athugasemdir viš fęrsluna, žar sem tķmamörk į athugasemdir eru lišin.

Innskrįning

Ath. Vinsamlegast kveikiš į Javascript til aš hefja innskrįningu.

Hafšu samband