De koning van pentakels

king pentaclesEen bekend gezicht, de koning van pentakels! Misschien een aanwijzing van de tarot dat ik eigenlijk meer koning ben dan koningin...

Of dat ik iets van de koning kan leren!

En wat zou hij mij kunnen leren? Hij wil toch niet dat ik een eigen zaakje moet beginnen? Dat mijn plannen om cursussen te gaan geven tot uitvoer gebracht zouden kunnen/moeten worden? Dat de tijd daar nu rijp voor is.

Zij had de creatieve ideen! Mondmaskers naaien, zeep maken, cursussen geven.

Had wel plannen om wat meer met de ideen te doen. Met als doel om met de winst goede doelen (vrouwen) te steunen.

Maar de koningin zette niet door..

Hij, de koning, is de succesvolle handelsman. Heeft de zaken goed onder controle. Hij is praktisch en volhoudend. Misschien niet een spannende partner, maar wel een goede baas.

Ik heb deze kaart afgelopen week ook al getrokken als dagkaart. Die koning van pentakels wil mij echt iets vertellen!

Hij wil mij vertellen dat ik de plannen van de koningin tot uitvoer moet brengen. Dat ik de ideen van de koningin moet manifesteren.


Nęsta fęrsla »

Bęta viš athugasemd

Ekki er lengur hęgt aš skrifa athugasemdir viš fęrsluna, žar sem tķmamörk į athugasemdir eru lišin.

Innskrįning

Ath. Vinsamlegast kveikiš į Javascript til aš hefja innskrįningu.

Hafšu samband